خلاقیت در بعد هنری گردشگری بسیار حائز اهمیت است پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری
انتشار: آذر 15، 1399
بروزرسانی: 11 آذر 1404

خلاقیت در بعد هنری گردشگری بسیار حائز اهمیت است پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

خلاقیت در بعد هنری گردشگری بسیار حائز اهمیت است پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

بنابراین استفاده از تجهیزات امنیتی مانند جی پی اس خودرو می تواند در صنعت گردشگری تحول بزرگی ایجاد کند . طبق مقاله فوربس، با توجه به افزایش کاربرد کلی هوش مصنوعی در صنعت مسافرت و گردشگری، مشاغل جدید زیادی ایجاد می شود. اعتقاد بر این است که بین سال های 2018 و 2022 ، صنعت هواپیمایی و صنعت جهانگردی سطح بالایی از آموزش مجدد را مشاهده خواهند کرد تا عوامل انسانی بتوانند خود را با زیرساخت های تکامل یافته فناوری سازگار کنند.

  • توماس کوک یکی از اولین کارآفرینان صنعت توریسم بود که افراد را به قطب شمال دعوت کرد.
  • او یادگیری ماشینی را توانایی رایانه برای آموختن بدون نیاز به برنامه نویسی تعریف کرد.
  • دانشگاه تهران و دانشگاه علامه طباطبایی دو دانشگاه دولتی هستند که در این مقطع اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند.

آریامدتور در کنار خدمات درمانی برای بیماران، خدمات اقامتی و گردشگری را نیز توسط تامین کنندگان فراهم آورده است. در اقتصاد امروز، تحول دیجیتال به مجموعه مهارت \u200fهای متفاوتی از کارکنان و انواع جدیدی از مشاغل نیاز دارد. صنعت گردشگری نیز باید با این تغییرات انطباق داشته باشد؛ زیرا فناوری\u200f های دیجیتال، اکوسیستم را تغییر خواهد داد و این تغییرات توسط افراد درون سازمان ایجاد خواهد شد. غلبه بر چالش \u200fهایی نظیر مدیریت تأثیرات خودکارسازی بر روی استخدام، ایجاد مهارت\u200f های مورد نیاز برای اقتصاد دیجیتال و ایجاد امنیت برای کارکنان در محیط کاری منعطف، نیازمند همکاری صنعت، رگولاتوری\u200f ها و تنظیم \u200fکنندگان مقررات می باشد.

چرا طراحی سایت تور،سفر و گردشگری اهمیت دارد؟

بنابراین مهم است تا به بهترین نحو از گردشگران پذیرایی کرده و اطمینان خاطر آن ها را فراهم آوریم. در این مقاله رادار به بررسی تاثیر استفاده از ردیاب گردشگری برای حفظ امنیت مسافران خارجی می پردازیم. این سطح از نیازهای اجتماعی با عضویت افراد در گروه های اجتماعی ارتباط دارد. اگر یک گروه محلی در مشاغل مرتبط با گردشگری مشارکت کند، روانشناسی گردشگری راهکارهای افزایش مهمان نوازی و بهبود بخشی کیفیت این گروه ها را مدیریت و از درگیری های احتمالی بین فرد و گروه جلوگیری می کند.

توریسم در دنیای دیجیتال

همچنین افراد فعال در صنعت گردشگری با فعالیت در بستر این تعاونی ها، آموزش بیشتری خواهند دید و در معرض گفت و گوهای سودمندتر قرار می گیرند. تعاونی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند موجب یکپارچه شدن جنبه های طبیعی، فرهنگی و اجتماعی یک مقصد شده و به طرز موثرتری به انتظارات گردشگران پاسخ خواهند داد. تحت تاثیر رقابت های شدید، نوسان های زیاد، تغییرات سریع و مشتری های روز به روز قدرتمندتر، بحث تعاونی بین سازمان های گردشگری، خصوصا در شرایط دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری ضروری می نماید.

فناوری اطلاعات و ارتباطات در سیر تکاملی مقصد باعث افزایش تقاضا، بهبود پایداری، بهره وری و بهینه سازی منابع، رقابت و همچنین عادات مصرفی جدید در میان گردشگران می شود. در چنین شرایطی گردشگری هوشمند به تدریج به صورت روند نوظهوری در حال رشد و توسعه است (ژانگ[8]، 2015). گردشگری هوشمند تأثیر مهمی در فعال کردن گردشگری فرهنگی، اقتصاد و توسعة اجتماعی و پایداری دارد. همچنین پژوهش های محدودی وجود دارند که تأثیر پیاده سازی مقاصد گردشگری هوشمند را در توسعة پایدار مقاصد گردشگری مطالعه کرده باشند (وانگ[9]، 2013؛ گرتزل و همکاران[10]، 2015؛ گو[11]، 2014). تحقیقات موجود برای توسعة مناسب گردشگری هوشمند کافی نیستند و چارچوب نظری پایه برای مقاصد گردشگری هوشمند به طور نظام مند ارائه نشده است (تو و لیو[12]، 2014).